divendres, 12 de desembre del 2008

Els primers traços

Al final, després de no sé quantes nits dient que em faria un blog... ja està aquí!
No pretenc que sigui un gran blog ni que em llegeixi molta gent, simplement volia trobar un espai per poder fer quatre pinzellades de les coses que em passen pel cap i de experiències que visc i que vull compartir amb tots aquells que els hi pugui interessar.
Les pinzellades són de revolta ja que aquesta és l'actitud amb la que m'agrada afrontar la vida, rebel sempre a tot allò que em diguin o m'imposin, sigui bo o dolent, ja que si és bo ja m'ho faré meu i si és dolent, cal oposar-s'hi amb totes les forces. No sé quin és el futur que ens espera, però el que tinc clar és que cal entendre la vida com una lluita constant, no conformar-se mai, ja que per mi, la primera victòria és lluitar per aconseguir la següent. Espero doncs que a través d'aquest blog pugui i puguem continuar aquesta lluita constant.

2 comentaris:

  1. ànimuts pelacos,....tot el suport des de l'atzar que ha fet que ens toqués compartir l'amistat,...heheh!

    cuida't xato!

    ResponElimina
  2. Quina sorpresa! Enhorabona pel bloc!

    M'aniré passant per aquí... ;)

    Salut!

    ResponElimina